SWOT ANALIZA

Prednosti

 Rubin d.o.o  je prisutan na tržištu od 2013. godine.  Nova tvrtka s mladim, ambicioznim ljudima koji vole i žele raditi.

 Slabosti

 Ulaskom na strano tržište pojavljuju se prijetnje koje mogu negativno utjecati na distribuciju proizvoda i suradnju sa poslovnim partnerima koji kupuju sirovine za gotove proizvode. Stoga treba voditi računa o potrošačevim željama i potrebama na pojedinom tržištu. Neodgovarajuća cijena proizvoda može odbiti potrošače od kupnje proizvoda.

Svako tržište ima svoju ponudu i potražnju. Tvrtka Rubin d.o.o ima 4 vrste reklamnih proizvoda, ali pojedina tržišta nemaju potencijal da prihvate određene proizvode, te se stvara tako opasnost od zasićenja tržišta pojedinim proizvodima.

 

Prilike

 Rubin d.o.o ima mogućnost ulaska na nova tržišta na način da privuče potencijalne kupce svojim proizvodima. Ima puno tvrtki koje trebaju reklame.

 Prijetnje

 Mala tvrtka na velikom tržištu. Puno konkurencije.